2019-08-05

Anwim S.A. rozpoczął współpracę z agencją public relations d*fusion communication

Anwim S.A., właściciel ogólnopolskiej sieci stacji paliw MOYA, wzmacnia swoje działania wizerunkowe.

W tym celu spółka nawiązała współpracę z agencją PR d*fusion communication, która odpowiedzialna będzie za wsparcie w zakresie prowadzenia biura prasowego oraz aktywności w mediach społecznościowych. Umowa pomiędzy podmiotami obowiązuje od 1 sierpnia 2019 r.
Działania na rzecz wzmocnienia naszego wizerunku są jednym z założeń strategii rozwoju spółki Anwim S.A. Skupiamy się przede wszystkim na rozszerzaniu zasięgu sieci stacji paliw MOYA oraz programu flotowego MOYA FIRMA, a także dalszemu udoskonalaniu oferty gastronomicznej i detalicznej w placówkach. Jesteśmy największym niezależnym operatorem, z najdynamiczniej rosnącą siecią stacji paliw w kraju. W komunikacji chcemy podkreślić atuty MOYA i pokazać nasz potencjał – twierdzi Monika Ostaszewska, Marketing Manager.
Do zadań agencji d*fusion communication należeć będzie realizacja strategii komunikacji, działania media relations, internal relations, komunikacja kryzysowa oraz wsparcie firmy w obszarze social mediów, a także innych projektów marketingowych.
Anwim S.A. jest jedną z największych niezależnych firm sektora paliwowego w Polsce. Spółka jest właścicielem ogólnopolskiej sieci stacji paliw MOYA, które obecne są we wszystkich województwach przy głównych trasach tranzytowych, drogach lokalnych i w miastach. Oferują one pełną gamę usług: od sprzedaży paliwa, przez własny koncept gastronomiczny CAFFE MOYA, sklep z produktami pod własną marką, aż po ofertę dla klientów biznesowych: program flotowy MOYA FIRMA. Obecnie sieć składa się z 217 stacji, natomiast strategia rozwoju spółki zakłada do 2023 r. osiągnięcie pułapu 350 punktów na terenie całego kraju.

Ostatnie Aktualności

2024-10-17

Spektakularne Zmagania i Sportowe Emocje na Rajdzie Śląska: Finał Mistrzostw Europy FIA ERC

Za nami niesamowite zmagania kierowców w Rajdzie Śląska, który był jednocześnie finałową rundą Mistrzostw Europy FIA ERC. Wydarzenie zapewniło nie tylko spektakularne widowisko, ale...
2024-09-13

„Zielone” partnerstwo MOYA i MAKRO – 150 nowych punktów ładowania w 28 lokalizacjach

Firma Anwim S.A., właściciel MOYA, 3. największej sieci stacji paliw w Polsce, podpisała strategiczną umowę z MAKRO Polska w zakresie rozwoju infrastruktury ładowania pojazdów elektrycznych. W...
2024-09-13

Sieć MOYA nie zwalnia tempa! Powiększyła się o kolejne dwie stacje

MOYA, trzecia co do wielkości sieć stacji paliw w Polsce, rozszerza swoją działalność o dwie nowe lokalizacje - w Zborowicach w Małopolsce oraz w Swarzędzu w Wielkopolsce. W ramach swojej...
2024-09-05

W Caffe MOYA wystartowała pikantna promocja dla smakoszy! Nowa zapiekanka chorizo i wyjątkowe promocje!

Sieć stacji paliw MOYA dynamicznie rozwija swoją ofertę gastronomiczną, wprowadzając kolejne nowości. Od 4 września na większości stacji klienci będą mogli spróbować nowej zapiekanki...
2024-09-03

MOYA oficjalnym partnerem Rajdu Śląska

Marka MOYA, trzecia największa sieć stacji paliw w Polsce, została oficjalnym partnerem Rajdu Śląska 2024. To jedno z najważniejszych wydarzeń motoryzacyjnych w kraju, będące jednocześnie...
2024-08-27

Atrakcyjne promocje na otwarcie nowej stacji paliw MOYA w Jankowie Pierwszym

Sieć stacji paliw MOYA otworzyła kolejny punkt w województwie wielkopolskim. To stacja obsługowa w miejscowości Janków Pierwszy, ze sklepem typu convenience oraz konceptem...